Comuna Crivat, este situata in sudul Campiei Romane, in partea de sud – vest a judetului Calarasi, in Lunca Argesului.
De la nord si pana la sud, se intinde pe o lungime de aproximativ 2 km, iar de la vest la est pe cca. 5 km. 
Comuna Crivat se afla asezata in partea de sud-vest a jud. Calarasi, la limita de judet, cu judetul Giurgiu si la o distanta de cca. 100 km fata de mun. Calarasi, resedinta de judet; la 5 km fata de orasul Budesti, iar capitala tarii Bucuresti, la o distanta de 45 km.

Fiind asezata in partea de sud a Campiei Romane, respectiv in partea de SV a jud. Calarasi, predomina un relief de campie si lunca. Relieful intalnit pe teritoriul comunei face parte din regiunile joase ale tarii noastre si este dispus in trepte care copoara de la N spre S. Pe teritoriul comunei Crivat distributia invelisul solurilor este uniforma in fuctie de dispunere. Astfel, pe depozitele loessiene domina molisolurile, respectiv cernoziomurile, bogat in humus.

 

   Crivăț (denumită în trecut și Crivețile) este o comună în județul Călărași, Muntenia, România, formată numai din satul de reședință. 

Comuna se află în extremitatea de vest a județului, la limita cu județul Giurgiu, pe malul drept al Argeșului. Este traversată de șoseaua județeană DJ411, care o leagă spre vest în județul Giurgiu de Hotarele (unde se termină în DN5A) și spre sud-est de Radovanu și Chirnogi (unde se termină în DN41). 


Primăria Comunei Crivăț, județul Călărași

CONSULTARE PUBLICĂ

Planul Urbanistic General al Comunei Crivăț

Construim viitorul comunității noastre împreună! Răspunde la aceste întrebări și împărtășește viziunea despre dezvoltarea Comunei Crivăț. Fiecare opinie contează!

Chestionar online până la data de 25 Octombrie 2024

Chestionarul este ANONIM și se adresează tuturor locuitorilor Comunei Crivăț  cu vârsta peste 16 ani și are ca obiective identificarea gradului de satisfacție privind locuirea și cunoașterea percepției populației cu privire la dezvoltarea actuală a Comunei Crivăț. 

go/sondaj-comuna-crivat 

Accesează codul QR!

 



 CONSULTARE PUBLICA 

Privind implementarea principiului “plateste pentru cat arunci”  

In conformitate cu OUG 92/2022 privind regimul deseurilor, in desfasurarea activitatii de colectare si transport deseuri menajere si similare celor menajere, trebuie implementat instrumentul economic “plateste pentru cat arunci”, bazat pe unul sau mai multe dintre elementele specificate la art. 17, alin. 5, lit. h), respectiv: 

1)    Volum; 

2)    Frecventa de colectare; 

3)    Greutate; 

4)    Saci de colectare personalizati. 

 

1)    Volum 

Adaptarea posibilitatii de colectare prin volum implica urmatoarele aspecte: 

-        determinarea exacta a numarului de gospodarii din fiecare UAT si a numarului de persoane din fiecare gospodarie; 

-        fiecare gospodarie va primi un numar de pubele proportional cu numarul de persoane, iar operatorul de colectare va prelua doar acele pubele calculate la un indice de generare egal pentru toti locuitorii dintr-o zona (pentru fiecare zona se va stabili, impreuna cu Administratia, cantitatea de deseu pe care o vom ridica per persoana de la fiecare locuinta) 

Aceasta modalitate presupune achizitionarea de pubele al caror cost va fi inclus in tariful de operare.  

2)    Frecventa 

Adoptarea acestui principiu presupune o colectare la o frecventa mai mare sau mai mica, cu implicare directa asupra tarifului platit. Si in aceasta varianta se impune achizitionarea de pubele, iar operatorul le va colecta doar pe acestea.  

3)    Greutatea 

Aplicarea acestei metode presupune ca operatorul sa faca investitii pentru dotarea autogunoierelor cu sistem de cantarire, iar pubelele cu care vor fi echipate gospodariile vor acea cip de identificare si vom putea masura cantitatea de deseu colectat de la fiecare gospodarie, cu influenta asupra sumei pe care cetatenii o vor plati. 

Si in aceasta situatie gospodariile vor fi dotate cu pubele al caror cost va fi inclus in tarif.  

4)    Saci inscriptionati 

Operatorul va fundamenta tariful la care va ridica deseul ce se va preda in saci inscriptionati, cu diferite posibilitati de incarcare (exp. 30, 60, 90 l). 

Plata serviciului se va face la momentul achizitionarii sacilor inscriptionati, fiecare gospodarie urmand a-si dimensiona costurile in functie de necesitate.  

Va aducem la cunostinta ca, in situatia in care nu implementam in regim de urgenta acest principiu economic, suntem pasibili de amenzi aplicabile de Garda de Mediu, care vor influenta in mod negativ costurile suportate de populatie. 

Dorim sa va informam ca, la momentul actual, deoarece acest principiu nu este implementat, toti cetatenii platesc la fel indiferent de cantitatea generata, ceea ce face ca marea majoritate a cetatenilor sa suporte si costurile care ar trebui descarcate doar pe un numar bine determinat de cetateni (in cantitatea cantarita, care constituie elementul cel mai important in fundamentarea tarifului, se includ si deseuri provenite din demolari, reparatii, mobilier, elemente care nu constituie deseu menajer, dar duc la cresterea tarifului).  

Asteptam propunerile dumneavoastra la urmatoarele adrese: 

-        Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  

-        Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  

-        Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  

-        Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  

-        Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  

si la telefon: 0787.329.758 si 0787.807.103  

Perioada consultarii publice: de la data 16.11.2022 la data 29.12.2022.


 


 


 

 

Reparatie generala si modernizare Scoala Gimnaziala "Nicolae Petrescu"


 

Acest site Web folosește module de tip cookie. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citeste mai mult